reede, veebruar 29, 2008

Kolmas koht turniiril

Tänasel nädalalõputurniiril oli 10 osavõtjat ja 13 minutit mõtlemisaega nagu eelmiselgi nädalal. Osavõtjad olid umbes samad. Aga kui nädal tagasi sain viimase koha, siis täna olin kolmas. Esikoha sai M. Arst 8 punktiga. Teiseks tuli eelmise nädala võitja A. Abram. Mina kogusin 5,5 punkti. Auhinnaks valisin kommipaki, kaks minule järgnenud mängijat said veel vorsti ja juustu.

Esimeses voorus kaotasin, järgmised kolm mängu võitsin, siis tegin ühe viigi, võitsin, kaotasin kaks mängu ja sain veel ühe võidu. Neile, kellelt ma eelmisel nädalal punkte sain, ma täna mõlemale kaotasin, kuigi nende hulgas olnud tänase esikohasaaja vastu sain teiste sõnul panna kahekäigulise mati. Seevastu võitsin mitut, kellele eelmine kord kaotasin. Ühe mängu võitsin vähemvankriga ajaga, ühes mängus sai vastane panna mõne käiguga mati, aga minupoolsete ähvarduste peale asus asjatult kaitsesse ja kaotas. Ühes mängus võitsin kõigepealt etturi mina, siis jätsin ette viguri, aga vastane lasi mu vabaetturil teiseks lipuks minna ja võitsin mina.

Täna läks mul paremini osalt ehk tänu sellele, et mängisin teistsuguseid avanguid. Eelmistel nädalatel mängisin kinniseid, sest lahtistes võib kergemini eksida. Aga täna mõtlesin, et ehk eksivad minust vanemad mängijad lahtistes avangutes veel kergemini. Täna selline mõte ennast õigustas, vahel on olnud ka vastupidi. Vastased ei joonud tänasel turniiril dopinguks kohvi ega konjakit, küll aga sõin mina kodus kala, mis algkoolis õpitu põhjal peab matemaatilist mõtlemist parandama. Ja täna ma vast pingutasin rohkem, arvestades variante hoolega ka vastase käigu ajal. Ja jämedaid vigu vältida aitas arvatavasti eileõhtune tunniajaline treening.

2 vastukaja:

Tiiu ütles ...

Palju õnne kolmanda koha puhul!

Minu jaoks on malemäng nagu debiilikule kõrgem matemaatika.Ilmselt oled isegi aru saanud, kui rumal ma olen.

Simo Runnel ütles ...

Naismaletajaid on üldse vähe, tänasel turniiril ei olnud ühtegi. Tüdrukutel läks koolis poistest paremini seevastu võõrkeeltes, laulmises ja kirjatehnikas.