esmaspäev, veebruar 07, 2011

Duširuumide erinevus

Olin sauna lavaruumis ja tahtsin ronida lavale. Enne puudutasin käega leiliviskamisnõud ja selles olevat kulpi. Need olid minu jaoks liiga kuumad. See tuli sellest, et täna nad olid pandud tavalisest kõrgemale astmele. Ütlesin teistele, et nad need alla tõstaks. Laval oli kitsas ja sinna trügimiseks pidin vastu tahtmist ühte poissi puudutama. Edasi ma ikkagi ei pääsenud. Ütlesin: "Ma tahaksin kodus olla. Kodus oli nii hea olla." Lisasin: "Sellega ma ei tahtnud midagi halvustavat öelda." Olin kodus ja oli öö. Tõnu ja Henn magasid kahekorruselises voodis ja nende suud liikusid nii, et oli näha, et nad ütlevad unenäos mõlemad: "Vanaisa." Olin maal. Üks inimene läks kaevu juurde. Mõtlesin öelda, et kui veel vennad olid lapsed ja läksid kaevu juurde, siis ma ajasin nad sealt kohe minema, aga täiskasvanud inimesi ma ei saa ajada ja sellepärast on nüüd palju hirmsam. Hakkasin minema pööningule peitu, et ei peaks seda vaatepilti nägema. Aga ma siiski ei julgenud pööningule siseneda, sest seal võis olla pimedas keegi, keda ma ei näe. Läksin kooli duširuumi. Poiste duširuumi tuli ka naisi. Neist oli ainult näo järgi aru saada, et nad naised on, nagu unenägudes tavaline oli. Mõtlesin, et kui minna tüdrukute duširuumi, siis seal on võibolla teistsuguseid naisi. Läksingi esimest korda elus sinna. See ruum oli hoopis teistsugune, see oli suurem ja puid täis. Kui unenägudes mõnda tundmatusse kohta minna, oli huvitavam, kui tuttavates kohtades käies. Seetõttu arvasid osad, et peab palju reisidel käima. Aga tüdrukute duširuumis olid kõik naised riides. Küsisin ühelt vanalt naiselt: "Kas see ei olegi duširuum?" Ta vastas: "Duširuum on seal," näidates käega nurga taha. Läksin sinna, aga seal oli ainult bussijaam.

0 vastukaja: