Konspekteerisin õpetaja juttu lühidalt. Juurde joonistasin pilte. Tunni lõpus tuli õpetaja minu vihikut vaatama. Olin ühe pildi kohta kirja pannud, kelle abil see on valminud. Õpetaja nõudis, et ma teise kohta kirjutaks, et see on valminud Kadri Musta abil. Mõtlesin, et seda võiks valimiskampaanias kasutada. Kolmas pilt oli valminud õpetaja enda abil ja seda ma kirja ei pannud. Mul oli võti, millega keerates sai vedruga seadme hüppama panna. Aga pärast võtmega keeramist panin laua peale võtme, nii et hoopis võti hakkas hüppama. Rääkisin Kristerile, et täna hakkan tegema uut tööd, selleks on mingi jama raamat riskianalüüsi kohta. Täpsustasin, et ma ei ole seda veel lugenud, aga ma arvan, et see on jama. Tegelikult mul oli eelmine töö veel ka pooleli. Isa oli vist viimasel ajal ära unustanud, kui palju ühe töö valmimine aega võtab, ja hakkas neid sagedamini andma. Ma ei teadnud üldse, kas riskianalüüsi sarnane aine on mulle kohustuslik, kui mul oli riskianalüüs juba tehtud. Tegelikult kuigi riskianalüüsi arvestust oli nõutud, ei olnud seda ka esialgses õppekavas. Vaatasin linnakaardilt kauget kohta, kuhu ma pidin minema. Mõtlesin, et lähen homme, sest täna on kell juba üsna palju.
*
Väljusime majast. Meil lähenesid inglise keele eksam ja teised eksamid. Tätte ütles, et me oleme aastatega nii palju õppinud, et ei saa eksamil palju vigu teha. See võis nii olla, aga minu enesetunne oli muutunud hoopis ebakindlamaks.
reede, veebruar 18, 2011
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
0 vastukaja:
Postita kommentaar