neljapäev, märts 22, 2012

Kolm kuubikut

Vanaema näitas, et tal õnnestus kuubik kokku panna. Ta ütles, et ta hakkab kuubikut kokku panema siis, kui ta on napsu võtnud, siis on ta paremas vormis. Ta hakkas Peedule sõitma ja pani valmis kolm kuubikut, mis kaasa võtta. Vaatasin, et talle ainult tundus, et ta terve kuubiku kokku pani, tegelikult pani ta ainult kaks külge. Napsu võttes võiski märkamata jääda, et kõik ei ole koos. Mõtlesin, et mul ei õnnestu kuubikut kokku panna, sest ma teen sellega alati ühtesid ja samu liigutusi. Mul ei tule ideid, millised liigutused veel võimalikud on. Ema tõi minu tuppa uued püksid. Ta ütles, et ma pean hakkama vahetama lisaks meestepükstele ka naistepükse. Pille ütles teises toas emale, et ma olen valinud kõik naised šokeerimise põhimõttel.

*
Magasin hommikul. Olin näinud öö läbi unes, et võtan ühe tüdruku naiseks. Ütlesin mõttes, et andke meile andeks. Siis mõtlesin, et unenäos võib naise võtta. Kuulsin, kuidas Henn tuli sealt toast oma asju võtma. Äkki lõi ta mulle plekk-karbi kaanega vastu pead. Mõtlesin, et võibolla see polegi Henn. Hakkasin kuulma ulgumist. Aga kui ütlesin endale, et kõik on hästi, siis lõppes ulgumine ära.

0 vastukaja: