kolmapäev, märts 28, 2012

Söömisvoor

Läksin maleturniiril kokku ühe tüdrukuga. Kui lauale vaatasin, siis nägin, et kuigi mina pole teinud veel ühtegi käiku, on vastane teinud minu tähelepanematust kasutades mitu, hiilides oma nuppudega minu kuninga suunas matti panema. Hüüdsin kohtunikule, et vastane ei tohtinud teha käike ajal, kui ma talle otsa vaatasin, mäng ei olnud veel alanud. Siis nägin, et need käigud ei olnud tehtud meie laual, vaid nii oli käinud kaugemal üks teine tüdruk. Hakkasime mänguga pihta. See oli pika turniiri eelviimane voor. Kui see läbi sai, istusin teise kohta laua taha, et hakata mängima viimast vooru. Üks osavõtja halvustas minu tulemusi. Aga vastasin, et ma mängin ju kõrgel laual. Viimase vooru jaoks oli lauale toodud toit ja mäng pidi seisnema söömises. Öeldi, et rohkem punkte saab see, kes rohkem juurde tellib. Minu meelest see ei vastanud tõele, sest tellida polnud midagi, vaid toitu anti tasuta, ja ei jälgitud, kui palju keegi sõi. Paistis, et viimasest voorust ei sõltu enam midagi.

*
Vaatasin oma arvutipostkasti. Sinna oli tulnud lisaks tavalistele kirjadele ka palju uudiseid. Ühes uudises öeldi, et välismaal oli rahvast kogu aeg täis oleval väljakul midagi ümber kukkunud. Sellises kohas pidi kindlasti keegi alla jääma. Ja öeldigi, et 8 inimest sai surma. Seda öeldi lühendiga D 8. Et neid ümberkukkumisi väljakutel oli sageli, siis tuli sellistest asjadest eemale hoida. Mõtlesin, et kui mulle nii palju kirju saatma hakatakse, siis ma ei loe kõiki läbi, vaid valin saatja nime järgi. Selliste saatjate nagu Helina kirjad loen kohe läbi. Aga lugesin lauset, mis ütles inglise keeles, et minu postkastis oli mingi asi peale keeratud. Sellepärast need uudised ilmselt tulidki. Proovisin seda maha keerata. Aga soovimatu kiri ei kustunud ikkagi ära. Kuna ma ei saanud võõrkeelest hästi aru, siis olin võibolla uudiste maha keeramise asemel neid veel omalt poolt leviatnud. Vaatasin, et parempoolsel leheküljel registreeritakse inimesi üksteisega kohtumistele. Paljud läksid Eeroga kohtuma. Need paistsid olevat kõik või suuremalt jaolt B-klassist. Tundus, et tegemist on B-klassi kokkutulekuga. Ma olin kirjutanud, et B-klassil ei ole veel olnud ühtegi kokkutulekut, aga nüüd nad olid nähtavasti seda korraldama hakanud. Tahtsin postkastist välja minna, aga selle asemel vist kustutasin postkasti üldse ära. Tahtsin sinna uuesti siseneda ja selleks puudutasin sõrmega suure arvuti ekraani. Aga suurel arvutil ei paistnud sellist mõjutamisviisi olevat. Puudutasin uuesti. Tõnu ütles, et ma ei puudutaks sõrmega ekraani. Vastasin, et ma olen harjunud väiksema arvutiga ja mul läheb segi, millise arvutiga mida teha tuleb. Mulle tuli meelde, et väikse arvutiga vist ka ei tule puudutada sõrmega ekraani, vaid hiirt.

0 vastukaja: