pühapäev, aprill 08, 2012

Tartu meistrivõistlused 2012

Minu arvutuste järgi on Tartu meistrivõistluste tulemused järgmised:

1. Pavel Vorobjov 9 p.
2. Juri Seljodkin 6,5
3. Sven Reimaa 6,5
4. Ingmar Tulva 6
5. Boriss Trohhalev 5,5
6. Tiit Kõiv 4
7.-8. Karmen Viikmaa, Andrus Okas 2,5
9. Tiit Parts 1,5
10. Simo Runnel 1

Nii halvasti pole mul Tartu meistrivõistlustel varem läinud. Aga olen püsinud üsna stabiilselt esikümnes. Kümne lõpetajaga pika male meistrivõistlusi mängisin neljandat korda. Eelmised korrad olid 1999, 2002, 2011 ja tänavu on aasta 2012. Esikümnesse olen tulnud ka suurema arvu osavõtjate korral alates aastast 1995.

2 vastukaja:

Silver ütles ...

Mängisid ka 2009. aastal minu mälu järgi.

Simo Runnel ütles ...

Mängisin küll. Seda ma ei nimetanud sellepärast, et siis oli Šveitsi süsteemis rohkemate osavõtjatega. Ma olen mänginud kas Tartu meistrivõistlusi või valikturniiri peaaegu iga aasta. Ühel korral jätsin haiguse pärast vahele ja ühel korral jäi turniir ise ära.