teisipäev, aprill 24, 2012

Hinded õpetajatele

Nägin tunni lõpul klassipäevikut. Olin saanud selles aines kolm hinnet, mis olid pandud kolmes järjestikuses tunnis. Hinded olid neli ja kaks kolme. Sealhulgas olin saanud kolme täna. Mina pidasin ennast eriti heaks selle aine tundjaks. Küsisin, mis lollakad hinded selles aines on. Selgus, et need on hinded tunni töö eest. Küsisin, kuidas mul saab tunni töö eest hinne kolm olla, kui ma töötasin kogu aeg kaasa ja tundi ei seganud. Õpetaja selgitas, et Krister läheb sauna, kus on eesruumis kaks pappi, aga mina sinna ei lähe. Ütlesin, et ma ei lähe sinna sauna, aga ma lähen teise. Mõtlesin, et hakkan ise õpetajatele hindeid tunni töö eest klassipäevikusse kirjutama. Sellele õpetajale panen kahe, sest ta keskendub ebaolulisele. Endale panen tunnitöö eest nelja. Viit ei pane ma sellepärast, et seekord ei olnud kõige erilisem tund. Või ma võin viie ka panna, sest selles tunnis tulin ma mõttele õpetajatele hindeid panema hakata.

0 vastukaja: