reede, jaanuar 18, 2013

Film mudast

Lugesin ühte "Loomingu Raamatukogu" numbrit. See oli Joanna kirjutatud. Lugesin seda klassis Joanna koha peal. Joanna tuli oma kohale. Pidin eest ära minema. Püüdsin varjata, mis raamatut ma loen. Siis ütlesin ise, et ma loen tema raamatut. Ütlesin, et ma ei mäleta, võibolla ma olen seda varem ka lugenud.

*
Hakkasime uuesti vaatama filmi, mida olin ka varem näinud. Tegevus toimus Anatoolia poolsaarel. Näidati seda poolsaart. Sellel oli kaardil ülemine osa pikem, seejärel tuli lühem osa, siis uuesti pikem ja uuesti lühem. Auto sõitis mööda seda poolsaart ja keeras metsa vahele. Mul oli hea meel, et tundsin avakaadrid ära. Aga filmi järgnevat osa olin eelmine kord väiksema tähelepanuga vaadanud, sest edasi läks film õudseks. Selles kohas, kuhu auto sõitis, valitses inimsööja muda. Sellest rääkis autojuhile kohalik elanik. Nad sõitsid koos edasi. Ühel ristmikul tekkis ohtlik olukord ja nad sattusid ärevusse. Kohalik elanik rääkis, et see on halb ristmik, sellel on korduvalt ärevusse satutud, ja ärevuse pärast tulebki muda kohale. Järgmisel hetkel tajus autojuht rünnakut. See ennustas, et kohe jõuab muda kohale. Tuli suur paks inimkujuline olend, kes autojuhti ründas. Mul ei olnud meeles, et muda on inimkujuline. Aga see ei olnudki muda, vaid kohaliku elaniku vend. Kui autojuht oli tema käest pääsenud, tahtis ta kohalikule elanikule kallale minna, et see oma venna talle kallale ässitas. Aga kohalik elanik ütles, et pole mõtet, kohe tuleb muda ja sööb tema venna ära ja jääb igavesti tema majja valitsema. Muda tuli selle eest, et kohaliku elaniku vend oli valesti käitunud.

0 vastukaja: