laupäev, jaanuar 12, 2013

Kainestamine

Hakkasime magama minema. Üks voodi oli puudu. Arutasime, kes peab kellega samas voodis magama. Joodik jõi ennast purju. Ta oli purjus mitu päeva järjest ja teda pidi kogu aeg valvama. Lõpuks tuletati meelde, et purjus inimest saab külma dušiga kohe kainestada. Joodik pandi ahju. Aga külmarežiimi asemel lülitati algul kogemata sisse kuumarežiim. Joodik kõrbes ära. Mõtlesin, et nüüd vist keeratakse külmarežiimile ja ta vastupidi jäätub ära. Aga esialgu seda ei tehtud. Pidime hakkama Paidest koju sõitma. Mul oli raamatute lugemine pooleli. Soovitati, et ma võtaks need Tartusse kaasa. Ma ei olnud nõus võtma. Arvasin, et kui ma siit raamatud ära viin, siis ei ole järgmine kord Paidesse tulles midagi lugeda. Tahtsin veel korraks majja siseneda, aga teised istusid uksel ees. Tegin ringi ümber maja, et minna teiselt poolt. Siis mõtlesin, et niiviisi jõuan ma ju sama ukseni.

0 vastukaja: