teisipäev, oktoober 27, 2020

Aja pikkus

Pikal maleturniiril käis enne vaheaega veel viimane partii. Laual oli lõppmäng vanker viguri vastu mõnede muude nuppudega, aga nuppude arv laual vähenes. Sven võitis. Särgava ütles, et seis oli võrdne. Vastasin, et võrdne seis ei tähenda võrdsust, sest ühe mängija oskused on suuremad kui teisel. Läksin esimesele korrusele. Seal istus ühe tooli peale E. Loone, kes rääkis midagi, mida ma ei kuulnud. Püüdsin kinni lause, et 10 korda 10 on 45. Sellega ta tahtis nähtavasti öelda, et 45 aastaga möödub 100 aastat, sest maletaja mõtleb intensiivsemalt ja tema jaoks on aeg sisutihedam. Hakkasin minema ühte wc-dest. Aga pöörasin ringi, sest sinna läksid ainult naised. Sellel oli meeste wc silt, aga varem oli seal olnud naiste wc ja sellepärast käisid seal naised ka nüüd. Teisel uksel oligi naiste wc silt. Teises seinas kolmandal uksel oli kaks silti, meeste wc ja invaliidide wc. See oli meesinvaliididele. Teine uks, mille sildid ei jäänud vaatevälja, pidi olema naisinvaliididele. Mõtlesin, et meesinvaliidide wc-sse ma minna ei saa, sest muidu tehtaks mulle märkus, et ma ei ole invaliid. Vastaksin, et olen küll. Aga ma näen nii terve välja, et enne ei usutaks, kui ma tõendit näitan. Selles kohas, kus oli olnud varem tavaline meeste wc, ei olnud enam üldse silti. Öeldi, et sealt tuleb sellist lõhna, mis näitab, et seal käivad mehed ja naised korraga. Mõtlesin, et läheks sinna. Siis mõtlesin, et sinna ma küll ei lähe, otsin meeste wc-d teistest koridoridest.

0 vastukaja: