neljapäev, oktoober 22, 2020

Kordustrükk

Minu raamat oli uuesti välja antud. Esikaane pöördele oli lisatud negatiivsete hinnangutega tsitaat, mille alla oli kirjutatud ühe kirjaniku perekonnanimi. Ei teadnud, kas selle tsitaadi oli lisanud keegi trükikojas pahatahtlikult või oli see raamatu kavandaja tehtud reklaam. Ja ei saanud aru, kas see tsitaat on raamatu halvustamiseks või on see lihtsalt selline kiitmisstiil. Oli trükitud ära üks minu ülikooli konspekt, arvatavasti huvitava lühikese konspekteerimisstiili, huvitava käekirja ning illustratsioonide pärast. Ei teadnud, kas oligi üldse konspekti tiražeeritud või oli mulle saadetud ainueksemplar. Võibolla polnudki seda uuesti trükitud, sest peal oli kleepribasid nagu vana konspekti uuendamiseks. Väljaandjad olid minu konspektile kirjutanud juurde põhjalikke kommentaare.

*
Olime ühes bussipeatuses. Mööda sõitis buss, millel olid uksed lahti. Ütlesin, et nii võivad inimesed välja kukkuda. Vaieldi vastu, et palavaga on uste lahti hoidmine vajalik. Mina ütlesin, et kui buss rohkem täis oleks, võiks ikkagi inimesed välja kukkuda. Rääkisime, et ühes majas sageli varastatakse. Küsiti, kas mult on ka varastatud. Vastasin, et tundub küll, sest ühel korral ma mäletasin, nagu oleks kotis kümme eurot, aga leidsin ainult kolm. Küüts ütles, et nende varaste pärast kõnnib tema Tallinnast Tartusse jala. Mõtlesin, et õige mõte, aga ma ise vist ei jaksaks.

0 vastukaja: