laupäev, oktoober 24, 2020

Esimene artikkel

Mul ilmus ajalehes artikkel, mis oli vastuseks ühele teisele artiklile. Enne Euroopa Liitu astumise teemalist rahvahääletust oli mul ajalehes ilmunud ainult lugejakirju, nüüd ilmus esimene artikkel. Lauri K. rääkis läheduses, et talle meeldib selles artiklis, et faktid on samad, mis Euroopa Liidu pooldajatel poliitikutel, järeldused vastupidised. Naersin. Siis mõtlesin, et ma poleks pidanud naerma, sest naermise korral võidakse vaadata, et ma pole oma artiklisse tõsiselt suhtunud. Venemaal kasvas rahulolematus Putiniga. Asepresident läks tänavale kõndima. Mulle öeldi, et ma vaataks uudiseid. Küsisin, kust. Seni olin lugenud võrgust ainult kirjalikke uudiseid, aga nüüd käivitasin video. Selle abil aktiviseerisid venelased minu arvutis viiruse. See tuli kuidagi kõrvaldada, eriti kuna mul oli postkast ka samal ajal lahti. Klaus lülitas neljas elektriseadmete kastis kaitsmed välja. Aga lülitada tuli veel kolmes kohas ja neid Klaus ei leidnud. Võibolla olid need mõnes entsüklopeedia köites.

*
Villem sõitis tõukerattaga. Ta ütles, et on sõitnud Lätti välja. Tõnu kiitis teda selle eest. See oli elektritõukeratas. Mina leidsin, et mootoriga tõukerattaga võib küll kaugemale sõita, aga füüsilise koormuse saamiseks on parem ilma mootorita. Küsisin, kuidas sellel elektrimootoril akusid laetakse, kas tõukeratta küljele kallutamisega. Vastati jah. Läksin üle Toomemäe. Kõndisin Lossi mäest üles käte jõul jalgu järel lohistades. Võidi mõelda, et ma olen niigi lapse moodi ja nüüd olen hakanud veel käpuli käima ka. Aga teisiti ma hästi ei osanud. Oli näha ees kõndijate paljaid sääri. Neid oli nii naistel kui ka meestel. Mõni polnud mitte ainult paljaste säärtega, vaid ka paljaste labajalgadega. Mäe ülemises otsas peatus buss, kust väljus tihe rahvasumm. Mõned inimesed tundsid üksteist ja ütlesid üksteisele tere. Mõtlesin, et teistel on rohkem tuttavaid kui minul. Siis mulle meenus, et ma olin ka Villemi ära tundnud ja vahel tunnen kooliteel ka klassikaaslasi.

0 vastukaja: