neljapäev, oktoober 01, 2020

Head nupud

Läksin maleklubisse. Olin kuulnud, et maleklubi käib ka ühel teisel Tartu aadressil koos, aga ma polnud uskunud. Nüüd kinnitati, et käib siiski. Ja kui mina teadsin ühte lahtioleku päeva nädalas, siis nüüd räägiti, et praegusel ajal käivad mõlemad klubid koos kolmel päeval nädalas. Üks päevadest on kahe klubi jaoks kattuv, teised erinevad. Malet oli ka minevikus mängitud rohkematel päevadel, vahepeal oli mindud ühele päevale ja nüüd mängiti jälle rohkem nagu vanasti.

*
Läksin maleklassi. Ariel tahtis minuga mängida. Siiani oli ta olnud minust tugevam. Hakkasin nuppe peale panema. Need olid Arieli tavalisest erinevat tüüpi nupud. Kui olin kõik nupud peale saanud, läksid pooled uuesti ümber. Need olid teistest kergemini ümber minevad nupud, aga Ariel tahtis mängida just nendega. Hakkasin siiski tavalisemaid nuppe peale panema. Aga ka nendest läks mõni pidevalt ümber. Mõtlesin, et kordub vist see, mida on juhtunud juba varasemates unenägudes, et unenäo lõpuks ma ei saagi nuppe peale. Aga see on sellest hoolimata hea unenägu, sest nupud on vähemalt ilusad. Ütlesin ühe lause selle kohta, kuidas ma mängin. Väiksed poisid hakkasid naerma.

0 vastukaja: