laupäev, oktoober 31, 2020

Kongressi otsus

Olin Eesti Kongressi saadik. Eesti Kongress hääletas, kas minna seoses Eesti iseseisvuse saabumisega laiali või jätkata kooskäimisi. Mina ei hääletanud. Minu hääl oleks saanud tulemust mõjutada, sest otsustati 1,5 häälelise enamusega, et jätkatakse kooskäimisi. Räägiti, et see on halb, et nii rumal otsus tehti. Mina leidsin, et vast on hea, kui kooskäimised jätkuvad. Kuigi suure parlamendi üleval pidamine nõuab palju raha ja sõjaolukorras on ebamugav nii suurt kogu kokku kutsuda. Meie koju tuli üks venelane, kes teatas, et täna Venemaa vallutab Eesti, sest eestlased on rahvuslased. Ema kutsus politsei. Seisime aknal ja ootasime politsei tulemist, aga see võttis nii palju aega, et tundus juba, et ta ei tulegi. Maja ees toimus jooksuvõistlus. Need olid siin vist toimunud sageli, aga ma polnud neid varem jälginud. Olin majast väljudes kõndinud läbi rahvasumma ja polnud uurinud, miks see kokku on kogunenud. Isalt küsiti, kas usklikkust esineb ainult EPA teoloogia instituudis. Parandati, et see instituut ei asu EPA-s, vaid Tartu Ülikoolis.

0 vastukaja: