teisipäev, oktoober 20, 2020

Reitingurekord

Olime riidehoius. Panin välisriided selga ja asusin koduteele. Tee peal vaatasin, et olen vist võõrad saapad jalga pannud. Läksin tagasi. Selgus, et olin selga pannud ka võõra jopi. Vahetasin valed asjad õigete vastu.

*
Mängisin maleturniiril. Sellel osales ka maailmameister. Ta ütles, et sõltub sellest, mis oli eelmisel turniiril ühe vastase reiting, kas ta võib praegusel reitingu 3000 täis saada või mitte. Mõtlesin, et lõpus teeb ta ehk siiski kaks või üks kiirviiki, sest närveerima hakates on kerge kaotada, aga kiirviikidega reitingut 3000 täis ei saa. Olin maailmameistri järel teisel kohal. Maailmameister ütles, et tal pole viimase kahe vooru mängimiseks hästi aega, ta peab ära minema. Ta ütles, et võib mängida viimased voorud kirja teel. Või telefoni teel. Mõtlesin, et nii võib ta kasutada keelatud abivahendeid. Televiisori uudistesaates öeldi ka, et maailmameister liigub vist reitingu 3000 kursil. Olin sellel turniiril saanud teise võidu Olde vastu. Või ma mängu ei mäletanud, võisin tulemust valesti mäletada. Kohtunik oli minu võidu kirja pannud, aga võibolla olin kohtunikule valesti öelnud.

0 vastukaja: