reede, oktoober 23, 2020

Koha, vihiku ja vastuse otsimine

Istusin enne tunni algust esimesse pinki. Siis mõtlesin, et nii ees ma ei taha istuda, seetõttu tõusin püsti, et istuda taha poole. Tagant poolt tõusis püsti Sander, et istuda ettepoole. Sander oli seni olnud minu pinginaaber, aga täna mõtlesin istuda sellele kohale, kust tema oli ära läinud. Seda ma siiski teha ei jõudnud, sest enne istus sinna pinki üks teine inimene. Kõndisin ringi nagu unenägudes ja vaatasin, et pole kuskile istuda. Lõpuks otsustasin, et istun Sandri kõrvale, sest ta ei istu esimeses, vaid teises pingis. Tund hakkas pihta ja tuli juba geograafia töövihikust harjutust teha, aga ma alles otsisin kotist asju. Õpetaja võis mõelda, et mul pole neid kaasas, aga mul võttis lihtsalt otsimine aega. Sander küsis, et ta pole välismaal käimise tõttu jälginud, aga miks Eestis valitsuskriis puhkes. Vastasin, et ma pole ka jälginud, aga ma olen kuulnud, et süüdi oli Isamaa, samuti on süüdistatud EKRE-t, kõige vähem etteheiteid on tehtud Keskerakonnale. Õpetajale ilmselt ei meeldinud, et me valju häälega rääkima hakkasime.

0 vastukaja: