pühapäev, veebruar 13, 2022

Aeganõudev pealepanek

Üks õppejõud küsis mult, kas ma olen kindel, et mul on töö tegemiseks ülikoolis omandatud kvalifikatsioon alles. Vastasin, et ma olen ennast kogu aeg ajaloo alal täiendanud, iseseisvalt õpin paremini kui ülikoolis.

*
Läksin maletrenni. Mul olid kaasas kahe Fischeri male partii protokollid. Tahtsin neid partiisid Reile näidata. Hakkasin seisu lauale panema. Kui esimese seisuga lõpetasin, siis vaatasin, et ühel tüdrukul, kes oli sama seisu lauale pannud, näeb kaardil Eesti läänemere saarestiku läänepoolne rannajoon natuke teistsugune välja. Ütlesin Reile, et seisu lauale panek võttis 40 minutit. Rei imestas, et nii kaua. Seletasin, et vaadata tuleb 64 ruutu, seejuures nüüd ma pean alles kontrollima, kas laual on ka õige seis. Siin võtab seisu lauale panek kauem aega kui kodus, sest kodus on ühesugused nupud, aga siin erinevad. Rääkisin veel sellest, kuidas Tõnu kabet mängib. Rei küsis, kui tugev Tõnu kabes on. Vastasin, et ta on sama tugev nagu mina, meil ei ole kabe põhiala. Rei ütles, et siis me ei ole tugevad. Vastasin, et lapsi me võidame.

0 vastukaja: