kolmapäev, veebruar 02, 2022

Tosin täis

Tänaseks oli mind kutsutud Tartu rahu aastapäeva tõrvikurongkäigule, aga eelistasin tulele ja rahvahulgale külma lund ja üksindust. Käisin 12. korda sel talvel suusatamas. Kui suusatamiskohta saabusin, nägin seal sõitmas traktorit, mis tegi ilmselt otse minu ees suusarada. Sõitma hakates oli hea klassikastiili rada olemas ja selle kõrval ka uisustiili rada, aga ma ei näinud, kumba traktor neist tegi, võibolla mõlemat. Kui olin ühe ringi sõitnud ja juba teisel ringil, mõtlesin, et ma sõitsin esimest ringi ju ringikujuliselt, kuidas on siis võimalik, et ma ringi alustades ja natuke enne ringi lõppu olin ühel ja samal serval. Meelde see mulle ei tulnudki. Teisel ringil kanali taga andsin ühele suusatajale teed. Mäletasin eelmisest korrast seal käimisest ehk üle-eelmisest suusatamisest hirmutavaid koerajälgi, aga täna neid ei olnud. Ka kanali taga sai sõita ringikujuliselt, aga ma ei tahtnud kõnniteele liiga lähedale minna, seetõttu läksin tuldud rada pidi tagasi, nagu ma kanali taga harjunud olen. Ringi teiselt küljelt paistis üks suusataja, arvatavasti sama, kellele enne olin teed andnud, aga teist teeandmist täna vaja ei olnud. Kodus oli mulle räägitud, et talisuplejaid oli täna nähtud umbes kolm korraga, mina neid ei näinud. Eile nägin majade vahel rohkem suusatajaid kui täna kanali ääres, eile suusatati hoolimata lumesajust.

0 vastukaja: