pühapäev, veebruar 06, 2022

Luuletuste järjestus

Tuli mõte üle tüki aja luulekogu välja anda. Isa arvas, et minu luulekogus võiks pooled luuletused tema kirjutatud olla. Ta andis mulle nende nimekirja. Mul oli ees nimekiri raamatusse minevatest enda ja isa luuletustest ning asusin järjestust koostama. Hakkasin nummerdama, milline on luuletuste paremusjärjestus. Esikohale panin enda luuletuse, järgmiseks tuli mitu isa luuletust, kuigi varem olin mõelnud, et enda luuletused meeldivad mulle kõige rohkem. Siis mõtlesin, et luuletused ei peagi raamatus olema paremuse järjekorras, muidu on lõppu igavam lugeda. Jagasin luuletused hoopis temaatilisteks rühmadeks. Need isa luuletused, mis käisid toidu kohta, viskasin kõik välja, sest ta kirjutas sellistest toitudest, mis mulle ei maitsenud. Mõtlesin, et raamatus võiks olla ka mõni ema ja Klausi luuletus.

0 vastukaja: