teisipäev, veebruar 22, 2022

Lõpuks eksamile

Olin magistrant ja läksin eksamile. Seni olid kõik eksamid läinud hästi, aga täna tundsin, et sel korral ei ole osa hästi selge. Ütlesin, et ma pean siiski eksami ära tegema, sest registreerusin selleks juba bakalaureuseõppe ajal. Artur ütles imestunud häälega, et kui mul on veel bakalaureuseõppe eksam tegemata, siis mind lasti magistriõppesse eksituse tõttu. Vaidlesin vastu, et see eksam ei olnud mulle kohustuslik, see oli Eesti ajaloo keskastme loengukursus, aga mul oli Eesti ajalugu ainult alamastmes. Artur ütles, et siis küll. Lugesin konspekti. Ümberringi oli jutusumin. Mulle öeldi, et ma annaks ka oma õpinguraamatu õppejõud Lauri kätte, ta oli kõigi õpinguraamatuid küsinud. Ma polnud seda jutusuminas kuulnud. Aga nüüd Laur ütles, et kui ma kohe õpinguraamatut ei andnud, siis ta enam ei taha. Kui talle püüti selgitada, et ta peaks selle siiski vastu võtma, siis ta ütles, et vajalikud on ainult uut tüüpi õpinguraamatud, minul on vanast ajast vana tüüpi.

0 vastukaja: