teisipäev, veebruar 01, 2022

Iseteenindus

Klaus oli soovitanud mulle uue juuksuri. Olin seal mõned korrad käinud. Nüüd Klaus küsis, millised tulemused on. Vastasin, et pärast seal käimist hakkab mul silmanurk sügelema. Klaus ütles, et ma laseks siis endale teistsuguse soengu teha. Seda ma teha ei kavatsenud. Mul oli silmanurk sügelenud ka juba enne selles juuksuris käimist, ma olin ise oma soenguga rahul ja ma nagunii ei teadnud, milliste sõnadega sellist küsida, mis Klausile meeldib.

*
Läksin ühte söögiasutusse. Hakkasin endale keset ruumi toitu tõstma. Mõtlesin, et pärast võib õige arvega proleeme tulla, sest asutusepidaja ei vaata, kui palju ma toitu võtan, ja endal võib mul midagi ununeda. Võtsin ainult ühe kartuli, aga mõtlesin, et võibolla siin polegi arved nii täpsed, võibolla tuleb alati maksta nagu ma võtaks kolm kartulit ja väiksemad lisandid hinda ei mõjuta. Läksin leti taha sööma. Minust kõndis mööda teisele poole letti kaks tüdrukut, kes otsisid endale kohta.

0 vastukaja: