esmaspäev, veebruar 21, 2022

Pidulik pühapäevaõhtu

Eile õhtul tegelesin pidulikult ungari keele ja maleraamatuga. Saksa keele tõlkimisega päeva jooksul palju edasi ei jõudnud, aga pühapäeval ei peagi jõudma. Eile hommikul ärkasin liiga vara, aga õhtul tegin lisauinaku. Eile ja üleeile olid unenäod üles kirjutamiseks liiga halvad. Täna olid vist paremad, aga hetkel ei ole need üldse meeles. Täna öösel magasin paremini. Sõjaga ähvardamine võib und rikkuda, kuigi ei tea, mis eile une rikkumise põhjus oli. Riigid ei peaks loobuma mitte ainult sõjast, vaid ka sõjaga hirmutamisest. Koleda hetke taustal tundub võibolla teine hetk ilusam, aga võibolla ma oskaksin ilma koleda hetketagi kõik hetked ilusaks teha. Vähemalt niikaua, kui ma saan kodus kirjatööd teha. Ma võin tulevikus nälga surra, aga vähemalt osa elust peab kirjatööd teha saama. Täna oli ka kurb, et ei olnud midagi unenägude kohta kirjutada. Eile õhtul oli rõõmus, et sai kahte kaustikusse ungari keele raamatute põhjal märkmeid teha. Eilse blogisissekande jätsin listi saatmata, sest üleeile oli listis nii palju kirju, et tekkis kellegi listist lahkumise oht. Hiljuti üks inimene lahkus listist. See oli vist küll aasta jooksul ainus juhtum. Teiste listide andmeid ma ei tea, igal pool ma pole listiomanik.

0 vastukaja: