kolmapäev, veebruar 16, 2022

Kiirustav kirjand

Kirjutasin ülikooli sisseastumiskirjandit, et astuda saksa keelde. Ma tahtsin kirjandit kiiresti valmis saada, seetõttu ei viimistlenud ma seda maksimaalselt. Teine eksamitegija tegi sama moodi. Kui kirjandi ära andsin, ütles parandaja, et enda kohta tuleb välja tuua positiivset, mitte negatiivset. Ma olin nimelt kirjutanud, et mulle on pandud hindeks kaks ja kolm. Nüüd lisasin suuliselt, et olen saanud ka hinnet viis. Parandaja ütles, et mul oleks parem astuda ajalukku. Vastasin, et ajalugu ma olen juba õppinud. Mul oli praegu saksa keelt vaja seoses tööga. Mõtlesin, et võibolla ongi parem, kui ma sisse ei saa, ma võin saksa keele küll kirjalikult selgeks õppida, aga suuliselt võõrkeeli omandada on raskem, võibolla kästakse ka Saksamaale reisile minna.

0 vastukaja: