esmaspäev, veebruar 14, 2022

Populaarne mäng

Läksin endiste klassikaaslastega kokku saama. Nad rääkisid üksteise järel, kuidas nad malet mängivad. Ma ei teadnud, kas nad on alati mänginud või on hakanud seda tegema minu eeskujul. Rääkisin Jürgen I.-le, et kõik klassivennad mängivad malet. Ükskord ma imestasin, kui teised klassi maleturniiril minust rohkem punkte said. Võibolla toimus see turniir küll unenäos. Jürgen vastas, et unes nähakse lihtsalt tuleviku sündmusi ette.

*
Raun Supilinna listis muidu vaikis, aga kui tuli jutuks suur poliitika, siis alati aktiviseerus. Tuli juttu Euroopa Liitu kuulumise kahjulikkusest ja hakkasin vastuseks kirjutama, nagu oleksin mina ka Euroopa Liitu kuulumise vastu. Võidi mõelda, et ma ei võta seda arvesse, mis ma vahepeal olen teada saanud, aga ma kirjutasin vanast harjumusest tuttaval teemal. Kartsin, et ma ei saa ülikooli lõputööd tähtajaks valmis. Selle maht pidi olema 50 lehekülge. Olin seni mõelnud, et hakkan kevadel kirjutama, aga nüüd tuli mõte, et kirjutamist alustada võin kohe, kui teiste osadega uurimistöö alles käib.

0 vastukaja: