esmaspäev, veebruar 28, 2022

Lõpetamata tegevus

Ma ei olnud ühte võrguteenust ammu kasutanud ja ma ei mäletanud enam selle parooli. Aga mulle tuli mõte, et sellel vist ei olnudki oma parooli, see oli postkastiga sama parooli peal. Logisin sinna sisse ja vaatasin, et oli tulnud teade, et ühel minu tegevusel oli olnud palju jälgijaid. Mõtlesin, et ma ei teinud seda ju avalikult. Aga võibolla oli sõrm läinud kogemata jagamiskäsu peale. See tegevus oli olnud ristsõna koostamine, ma polnud seda isegi lõpule viinud. Räägiti, et Eva oli minu ristsõna nähes öelnud, et kui Eestis hakkab kõigis asulates rahvaarv 200 ümber kõikuma, siis tema läheb Eestist ära. Vaidlesin Hennuga, kas Henriku nimes üks täht esineb või mitte. Lõpetuseks ütlesin, et tegelikult me oleme ju üksmeelel, et tema nimes on kõiki tähti üks, küsimus on ainult, milliseid tähti. Sõin Tõnu voodist küpsist. Tõnu tuli ja ütles, et ma linad kokku paneks. Küsisin, kas kõigi voodite linad.

0 vastukaja: