reede, veebruar 11, 2022

Vahepeatus

Sõitsime maanteel kolmekesi jalgratastega. Jõudsime ühte väiksesse majja, kus pidime tegema peatuse, et varsti reisi jätkata. Osad andsid riided riidehoidu, mina jätsin selga. Osad käisid wc-s, kaalusin ka käimist. Ekskursioonil osalejaid ilmus majja vähehaaval järjest juurde. Kell jõudis juba täistunnini, nii et minu meelest me oleks pidanud juba teel olema. Aga võibolla oli ka veel aega, kui me oleks edasi liikunud kiiresti. Kristjan V. ütles: "Te ei tea, kes täna minu autos oli." Vastati: "Teame küll," nimetades mind ja veel ühte õpingukaaslast, kuigi sellega ei saanud veel kõik nimetatud. Kristjan ütles: "Aga ma räägin, kes ebatavaline inimene peal oli." Ümberringi istujad ütlesid kooris: "Aa!" Kristjan täpsustas: "Ma räägin Pillele." Ta hakkas Pille P-le sosinal rääkima. Teised lähedal viibijad kummardasid lähemale, et pealt kuulata.

0 vastukaja: