esmaspäev, jaanuar 31, 2022

Jälle kohev lumi

Täna käisin 11. korda sel talvel suusatamas. Vahepeal ei tahtnud käia, sest kraadiklaas näitas kogu aeg natuke üle nulli. Teisi suusatajaid vahele jäänud päevadel siiski nägin. Vähemalt kahel päeval nägin neid majade vahelisel platsil ja vähemalt ühel päeval kanali piirkonnas. Täna oli värsket lund ja suusarada ma esialgu mujal ei näinud kui kanali jääl, mida olen tänavu talvel vältinud. Nägin küll jää peal ühte kalameest, aga mõtlesin, kas ma ikka tohin jää peal suusatada, kui kogu aeg on soojakraadid olnud. Mõtlesin, et küllap öösiti on olnud külmakraadid, ja läksin jää peal olevale lumele. Kui ma aga märkasin, et eespool muutub rada vesiseks, keerasin kaldale. Vahepeal leidsin ka sealt poolkinnisadanud raja, vahepeal tegin ise rada. Sõita tuli vahelduvtõugetega ja varasemate talvede kogemuste tõttu sõitsin täna kaks korda lühemalt kui hea rajaga päevadel. Kui olin suusad alt võtnud ja neid puhastama asunud, nägin ühte teist suusatajat.

0 vastukaja: