kolmapäev, jaanuar 26, 2022

Telefonikõne vaheaeg

Olin olnud uhke, et sain ülikoolis hea õppeedukuse eest stipendiumi, aga täna mõtlesin, et tegelikult oli see stipendium palkadega võrreldes nii väike, et oli rohkem vormitäiteks. Praegu tahtis üks vend hakata mängima mängu, kus tuli täita ette öeldud rolle, aga ma mõtlesin, et osad rollid mulle üldse ei meeldiks. Rääkisin ühe vennaga telefonis. Vahepeal katkestasime kõne ja pidime varsti uut alustama. Mõtlesin, et uue kõne jaoks lähen väiksesse kööki, kus ma olen teistest kaugemal. Aga kui ma selles suunas läksin, siis selgus, et väikses köögis ja sealpoolses vannitoas töötavad remondimehed, mis mul polnud vahepeal meeles. Panin kogemata vannitoa lambi kustu ja tahtsin põlema tagasi panna, aga mitmel lambi süütamise katsel vajus see uuesti kustu.

0 vastukaja: