reede, jaanuar 21, 2022

Karistus ja kiitus

Oli laulmistund. Õpetaja andis mulle tagasi kontrolltöö. Ta pani hindeks ühe, sest ma olin kirjutanud irooniliselt. Minu iroonia parodeerimiseks oli ka õpetaja hinde kirja pannud arvutustehetena, et kõigepealt liitis numbrid suuremaks ja siis lahutas väiksemaks. Mõtlesin, kas ma ei peaks protestima, et hinne on ju kaks, mitte üks. Krister kasutas ka irooniat, aga temal nii halvasti ei läinud. Rääkisin õpetajale, et mul pole üldse muusikalist kuulmist, aga ma kuulan kantrimuusikat. Õpetaja surus mul tänutäheks muusika kuulamise eest kätt. Ta küsis, millist kantrimuusikat ma kuulan. Vastasin, et ma olen seda endale raadiost kokku lindistanud. Õpetaja ütles, et ma nimetaks kantriansambleid. Vastasin, et ma ei tee kantril ja folgil vahet. Nimetasin ansambleid Justament ja Kukerpillid, siis tegin pausi. Mõtlesin, kas nimetada ka Kapelli ja Artelli või on need folkansamblid.

0 vastukaja: