teisipäev, jaanuar 25, 2022

Ungari viinamarjad

Mulle pakkus juutuub uut ungarikeelset lastelaulu ilma ise otsingusõnu sisestamata. Laul asub aadressil https://www.youtube.com/watch?v=ORxMj1cIhKE ja pealkiri tähendab "Viinamarjakorjaja". Pealkirja järel on tähis "lastelaul", aga sõnast "laps" on kasutatud natuke teistsugust varianti kui varem kuulatud lauludel. Videos korjavad lapsed viinamarju ja näidatakse samasugust viinamarjade sõtkumist, mis on tuttav ühelt lapsena nähtud skulprtuurilt, skulptuur oli vist ühes raamatus. Esimesest vaatamisest jäi meelde, nagu oleks lapsed videos ka viinamarjajooki joonud, aga uuel vaatamisel ma sellist kohta ei märganud. Viinamarjadest tehakse alkohoolseid jooke, aga saab teha ka mittealkohoolset, ma arvan, et ma olen alkoholita viinamarjanektarit joonud.

0 vastukaja: