laupäev, jaanuar 29, 2022

Külaliste jutud

Isa andis mulle nimekirja autoritest, keda veel võiks uurida. Neid autoreid oli nii palju, et tööd jätkus rohkem kui elu lõpuni. Meil oli külas üks naine, kes meenutas, et minu sünnipäev 1. mai oli kolmapäeval. Kahtlesin selles ja kui kalendrist kontrollisin, siis nägin, et pühapäeval. Isal käis palju külalisi. Olin vanaema aia kõrval ja kaevasin maa seest välja ühe kartuli. Tahtsin seda kasvama tagasi panna, aga mõtlesin, et see enam ei hakka, see tuleb seetõttu kaasa võtta. Mina kaevasin välja üheainsa kartuli ja mul oli sellestki kahju, aga külas olev naine kaevas mitu. Külas olev abielupaar küsis emalt ja isalt, kas nad teisi liiduvabariike külastades sinna elama ei tahtnud jääda. Ema ja isa vastasid, et nemad oma lapsi maha ei jäta. Nüüd oli meil külla tulnud abielupaari olemus selge, seetõttu kihutasime nad minema.

0 vastukaja: