neljapäev, jaanuar 20, 2022

Turniirieelne analüüs

Lõpetasin maleturniiri teistest varem. Sain 10. koha 20 osavõtja hulgas. Olin kodus. Mõtlesin, et varsti pean minema maleturniirile, ma võiksin selleks valmistuda. Kui ma oma peaga analüüsin, siis sellest võib olla rohkem kasu kui raamatute niisama vaatamisest. Ma pean turniiril Karbaga mängima, võiksin enne temaga mängitud eelmist partiid analüüsida. Võtsin tolle turniiri partiid välja. Mõtlesin, et on õpetatud, et mängu ajal tuleb pikalt mõelda, aga kui ma kõik ette ära analüüsin, siis ei ole mängus enam millestki mõelda. Üks poiss halvustas mind, et ise ma olen nii suur, aga males nii nõrk. Vastasin, et 99 protsenti inimstest ei oska üldse malet mängida. Poiss ütles, et aga nendest, kes mängivad, olen mina kõige nõrgem. Vastasin, et kui keegi on kõige tugevam, siis peab keegi olema ka kõige nõrgem. Lisasin, et ma ei tule turniiridel küll esimeseks, aga ma ei jää ka viimaseks. Oleks võinud enne võistlustele minekut korralikult süia. Täna ei olnud vanemaid kodus ja lapsed pidid ise söögi eest hoolitsema. Henn küsis, mitu söögiaega mul täna on olnud. Vastasin, et ma ei tea, hommikusööki ma sõin, pärast seda olen söönud ühe korra kerget einet ja ühe korra oodet.

0 vastukaja: