laupäev, jaanuar 15, 2022

Kirjavahetus listis

Vaatasin, et minu blogi näidatakse ühes vaates neljas sektoris. Üks sektor jagunes omakorda neljaks ruuduks. Tahtsin ülearused sektorid ära kustutada. Mõtlesin, et mul on blogi tekstid kitsas tulbas, aga saaks kirjutada ka servast servani, siis oleks jutt pikem. Saatsin ajaloo arutelu listi kirja, pärast seda saatsin listi koduleheküljelt teise kirja veel. Kuna ma ei saatnud kirja postkastist, vaid listi koduleheküljelt, tuli kiri defektidega. Vaatasin, et praegu on teisi inimesi ka listi koduleheküljele sisse loginud. Käisin vannitoas ja seejärel väljusin kodust. Tulin veel tagasi, et uuesti vannitoas käia, aga sinna olid läinud Aivo ja Laur. Ütlesin, et nad ei tuleks mulle ette, ma teen kiiresti. Lasin endale kraanist natuke vett peale ja siis väljusin uuesti. Vaatasin trepikoja postkastidesse. Meil olid suured postkastid, kus peale ajalehtede olid ka ajakirjade virnad. Vaatasin, et need ei ole värsked ajakirjad, vaid hoiame postkastis vanade ajakirjade virnu. Naabrid said sealt numbreid laenata, aga ei olnud seni seda võimalust kasutanud. Uuesti arvuti taha jõudes nägin, et mul on M. Kargu kiri lugemata. Ta polnud ammu listi kirjutanud, aga täna oli seda taas teinud. Ta kirjutas, et see, et ma üliõpilasnaljale vastasin, on sama mõttetu kui loota, et ühe tsivilisatsiooni inimene teise tsivilisatsiooni oma mõistab. Lugesin kirja lõpuni. M. Kark piilus hoone esimesel korrusel ühe kabineti uksest sisse. Seal nägi ta teiste hulgas ühte inimest, keda ta kartis, seetõttu põgenes ta kõrgemale korrusele tagasi. Kabinetist tulid inimesed välja ning täitsid fuajee. Kark tuli uuesti trepist alla ja ütles ühele inimesele, kui hea meel tal teda näha on. See oli kõigi ajaloolaste kokkutulek.

0 vastukaja: