pühapäev, jaanuar 16, 2022

Esimesse tundi

Tõusin hommikul üles, et kooli minna. Aga kuigi tõusin tavalisel ajal, olid liigutused muutunud aeglasemaks, mistõttu pidin kooli hiljaks jääma. Mõtlesin, et edaspidi peab varem tõusma hakkama. Täna pidi esimeses tunnis olema kontrolltöö, aga ma ei saanud seda kirjutada, kui ma oleks jõudnud tundi hilinemisega. Ütlesin Kristerile, et mul polnud aega kontrolltööks õppida. Krister vastas, et tal ka ei olnud, aga ta ütleb õpetajale ühe asja, mis jätab mulje suurtest teadmistest. Koolis Krister ütleski lubatud asja, kuigi see oli seosetu. Mina seda võtet ei kasutanud, vaid ütlesin, et kui ma ei ole selle autori tänaseks kohustuslikku teost näinud, siis ma räägin tema varem nähtud teistest teostest. Need olid Disney filmid.

*
Lähenes rahvahääletus Euroopa Liidust välja astumise küsimuses. Ma ei teadnud, kuidas hääletada. Aga kui ma debatti nägin, siis suutsin ma kaasa elada ainult Euroopa Liidu vastastele. Üks mees läks pulti kõnet pidama ja tõstis enda kõrvale kääbuskasvu mehe.

0 vastukaja: