laupäev, jaanuar 01, 2022

Tööõpetuse eksam

Läksin kooli. Öeldi, et täna on meil tööõpetuse eksam. Ütlesin, et ma käisin eile teises linnas ja ei teadnud. Üks poiss vaidles vastu, et teises linnas ma käisin mitu päeva tagasi. Läksin eksamiruumi ukse taha ja sealt eksamit andma. Õpetaja kuulas mul kopsu. Ta küsis, kas ma tunnen oma südant. Vastasin, et praegu tunnen, aga ma arvan, et see tuleb kuulamishirmust, mitte eksamihirmust. Rääkisin, et ma pole õppinud, sest ma käisin reisil ja ei teadnud, et täna eksam on. Õpetaja pani mulle sellise jutu eest eksamihindeks kolme ja ütles, et ma õpikud läbi loeks. Küsisin, kas puutööd, metallitööd ja elektritööd. Õpetaja ütles jah. Vaatasin, et need õpikud on Aafrikas kirjutatud.

*
Olin teatrisaalist väljumas. Möödusin esimeses reas istuvatest töömeestest. Oli traditsioon, et esimestes ridades istuvad töömehed ja taga pool tähtsamad inimesed. Aga varsti võidi  öelda, et nüüd on demokraatia, nüüd võib igaüks ükskõik kus istuda.

0 vastukaja: