neljapäev, jaanuar 13, 2022

Sündmuste areng

Oudekki liitus ka listiga. Listi saadeti pikk kiri läheneva ürituse kohta. Arutasime ühes ruumis, kuidas üritust korraldada. Esialgu tundus, et kõik läheb hästi, aga mina ütlesin, et tuleb mõelda ka sellele, mida teha siis, kui Ariel tuleb kohale ja hakkab peksma. Öeldi ka, et Tristanile ei tohi liiga suurt võimu anda, muidu ta hakkab pööraseid asju korraldama. Üritus hakkas pihta, Ariel saabus kohale ja tuli kohe minu juurde. Helistasin Hennule ja küsisin, kas vajalik asi on kastis. Henn vastas, et on küll. Kui kõne oli lõppenud, küsiti mult, kust ma tean, et ma Hennuga rääkisin. Olime laagris. Mängisime pikka maleturniiri. Mina võitsin Karba vastu materjali, aga varsti Karba võitis mängu, see ei kujunenud pikaks. Räägiti sellest avanguvariandist, mis mängus oli esinenud. Käiku c5 lahtise avangu peale kiideti, aga peeti kummaliseks. Üks laagri töötaja tuli ja pahandas, et meil on lubatud kõike teha, väljaarvatud korda rikkuda. Mina polnud rikkunud ja püüdsin korda taastada. Mul olid laagri algusest saadik olnud jalas ühed püksid, nüüd vahetasin need teiste vastu. Pille jõudis hilinemisega laagrisse ja ütles, et leidis minu D-vitamiini purgi käimlast. Vastasin, et ise ma seda sinna ei viinud. Algas muuseumi auhindade kätteandmine. Olin rahul, et saan omavahel võrrelda erinevate kordade kätteandmistseremooniaid.

0 vastukaja: