pühapäev, oktoober 16, 2022

Keskööl õues

Olin natuke pärast keskööd õues. Öö oli üsna valge, sest oli suvi. Mõtlesin kirjutada Helinale, et see on nii hea, et on kesköö ja et on valge. Hakkasin tuppa minema. Trepikojas tuli mulle meelde, et muinasjuttudes hoiatatakse keskööl väljas olemise eest, muidu tuleb kurat. Mul tekkis tung minna trepikoja käsipuu peale ronima, vahepeal tegingi seda. Mõtlesin, et tundub, et nii ma satungi kuradi kätte. Läksin oma korterisse, aga teine mina jäi trepikotta. Tegin uuesti trepikoja ukse lahti, et öelda teisele minale, et ma keeran ukse lukku. Keerasin ühele välisuksele neli ja teisele kaks lukukeerdu peale. Korterisse tekkis üks tüdruk, kes kallistas mind ja küsis, kus ma olen olnud, mind pole ammu näha olnud, nagu ta räägiks minu teisikuga. Ütlesin, et see olen siiski mina.

0 vastukaja: