teisipäev, oktoober 18, 2022

Loengu asemel

Üks mees pidas kindlas ruumis regulaarsetel aegadel loenguid. Aga täna oli tema loengute arv tavalisest suurem. Ta ei tahtnud samas ruumis kolme loengut järjest pidada, seetõttu tuli täna osa ajast olla teises ruumis. Ma ei kavatsenud sinna siiski minna, vaid sel ajal teist asja teha. Kõndisin koos paari poisiga tänavatel. Ühes punktis üks poistest küsis, kas ma siia üksi ei tule. Vaidlesin vastu, et ma käin siin pidevalt. Kõndisime edasi. Ühte muruplatsi vaadates ütlesin, et kummel on endises kohas. Tegelikult oli siin toimunud muutus, platsi osas, kust varem viis jalgrada üle muru, kasvasid nüüd põõsad. Mul langes pilk ühe mööda kõndiva naise paljaste säärte peale. Algul arvasin, et ta vaatab ise mujale, aga siis tundus, et ma kuulen, kuidas ta minuga pahandab, et ma sellisesse kohta vaatan. Kõndisin koos poistega minu maja lähedusse. Mõtlesin minna oma majast edasi teise maja taha ühte asja tegema. Et näidata, et ma olen iseseisvam kui poisid arvavad, jätsin keset teed olevast kastist üle ronimata ja läksin selle kõrvalt. Olin ostnud natukese aja eest juua, olin sellest ära joonud ainult ühe lonksu, aga nüüd läks jook ümber. Mõtlesin, et ma ei hakka seda poistele ütlema. See oli lühikese aja jooksul juba teine jooginõu, mis mul ümber läks. Ühele poisile tuli keegi tee peale ette ja ettetulijal oli koletise nägu.

0 vastukaja: