laupäev, oktoober 08, 2022

Muuseumide ja inimeste tüübid

Läksin koos Vihmandi ja Sveniga muuseumi. Aga Sven oli siin juba hiljuti käinud. Olin lugenud, et on olemas kahte tüüpi muuseume - ühtedes võib käia ükskõik kui sageli, teistes kahte korda väikse vahega käia ei või. Kassapidaja ei takistanud Sveni sissepääsu, aga tegi siiski märkuse, et ta hiljuti juba käis siin.

*
Pille küsis, kas ma helistan Trummalile. Selgus, et isa oli enne kodust lahkumist öelnud, et me võiksime Trummalile helistada ja temaga juttu ajada. Ma ei tahtnud, sest ma polnud Trummaliga ühevanune. Käisin küll koos endast vanemate meestega saunas, aga helistada tahtsin ainult omavanustele. Kõndisin tänaval ja sõin. Pillasin toidu maha. Tahtsin seda üles korjata ja edasi süia, aga mulle meenus, et liikvel on koroona. Juba enne koroonat võis maast muid pisikuid saada.

0 vastukaja: