teisipäev, oktoober 04, 2022

Jala tänavatel

Kuigi ma polnud palju füüsilist trenni teinud, olin täna pingutanud nii kõvasti, et olin jooksnud maailma tippkiirusega. Praegu ma jälle jooksmise asemel kõndisin.

*
Asusin teele klassikokkutulekule, mis pidi toimuma klassiõe Pireti pool. Asusin teele jala. Mulle tuli meelde, et oleks saanud minna sõidukiga, siis ma poleks hiljaks jäänud ja ei oleks higiseks läinud. Aga võibolla oli hea, et ma läksin kõndides, siis oli aju kohale jõudes paremas vormis. Mõtlesin, et ma tahtsin asju kaasa võtta, aga unustasin koti koju. Siis mulle meenus, et kott on mul seljas. Jõudsin Pireti poole kohale. Rääkisin temaga pikalt esikus. Ma ei teadnud, kas majas viibib ka teisi klassikaaslasi või olengi Piretiga kahekesi. Küsisin, kuhu võib ühe asja panna. Piret andis mulle selle jaoks kasti.

0 vastukaja: