esmaspäev, oktoober 24, 2022

Muudatus pildil

Ma teadsin une pealt, et vanasti algas kooli teine tund kell 8.35, aga see võis mul veel meelest minna. Täna pidi kooli minema teiseks tunniks. Ma ei viitsinud kella vaadata, seetõttu võisin ma hiljaks jääda.

*
Rääkisin, et meie maja suure toa osa võib kokku variseda, korrused on juba vajunud. Korterisse taheti veel asju juurde tuua. Pille ütles, et meile tuuakse kaks kakku. Vastasin, et ma ei taha linde toita. Akna ees tiirutasid kajakad. Ütlesin, et enne maja kokku varisemist linnud lahkuvad majast.

*
Oli vaja ühte asja hüüda, aga teiselt poolt oli praegu kommunistide võim ja tuli ettevaatlik olla. Joonistasin pilti. Ühe pildile joonistatud asja otsustasin mõtteks ümber joonistada. Tegelase peast tulid kaugelt väiksed mõttemullid ja läksid selle objekti ümber suureks mõttemulliks. Ma joonistasin mõttemulli piirid nii, et mõtte serv jäi mullist väljapoole.

0 vastukaja: