laupäev, oktoober 22, 2022

Kaotusteseerialt rekordreitingule

Täna mängisin Vint.ee-s kõigepealt ühe mängu Fischeri malet. Löömisteseeria järel c-liinil jäi mul 8. rida kaitseta ja vastane pani käiguga Lh6-f8 mati. Järgmises mängus oli vist sama vastane, aga mängisime tavalist välkmalet. Mängima kutsuja oli mõlemal korral vastane, mistõttu mul olid mõlemas tänases mängus mustad. Tavalise välkmale mängus jäi lauale üks ettur ja selle lippuminekut ei saanud takistada, mistõttu vastane alistus. Edasimängu korral oleks mäng lõppenud tõenäoliselt viigiga, sest mul oli aeg lõppemas ja arvuti oli täna halvema võrguühendusega ruumis, mistõttu mul võttis paljude käikude sooritamine soovitust rohkem aega. Aga vastase reiting oli tavalises males nii kõrge, et sain uue rekordreitingu 2024. Sellega olen 28. kohal 212 viimasel ajal aktiivse mängija hulgas. Eelmise rekordi tegin 12. augustil, kui olin 2019 punktiga 24. kohal 126 aktiivse mängija hulgas.

0 vastukaja: