kolmapäev, oktoober 26, 2022

Kellaprobleemi lahendus

Algas pika male turniir. Loeti ette, kes kellega esimeses voorus mängib. Mina pidin mängima ühega õdedest Sarvedest. Minu reiting ei olnud mängijate pingereas enam nii kõrgel kohal kui eelmisel turniiril, aga siiski keskkohast natuke kõrgemal. Minul ja vastasel olid värvid erinevalt meelde jäänud. Küsisin Reilt üle ja selgus, et õigus oli minul. Hakkasime mänguga pihta. Varsti vaatasin, et meie kelle ei käi. Seda ei õnnestunudki käima saada. Vaatasin, et kohtunikest Reid ei ole enam ruumis, seetõttu pöördusin teise kohtuniku Karba poole, kes ühe laua taga mängis. Ta tuli meie laua juurde ja proovis kella käima saada. Nüüd vaatasin, et see, keda ma olin soengu järgi Karbaks pidanud, oli hoopis üks naine. Vähemalt arvasin õigesti, et ta on abivalmis. Aga ka tema ei saanud kella korralikult tööle. Seetõttu tegi ta otsuse, et minul on mõtlemisaega ainult 40 minutit ja vastasel umbes kaks tundi, aga võidu korral saan mina kaks korda rohkem punkte kui vastane. Jätkasime mänguga. Mõtlesin, et mul oleks just vaja pikalt mõelda.

0 vastukaja: