esmaspäev, oktoober 17, 2022

Kuumalaine riietus

Mängisime klassivendadega jalgpalli. Minuga pahandati, et ma Tristanile söödu andsin, kui ta on vastasvõistkonnast. Vastasin, et mul polnud meelde jäänud, kummast võistkonnast ta on. Nüüd jäi meelde. Ma polnud varem hea mängija olnud, aga täna lõin värava. Ja kohe seejärel teise värava veel, aga tundus, et teist väravat keegi peale minu enda ei näinud. Rohkem mul väravad sisse ei läinud, löögid ei olnud eriti täpsed. Ühel mängijal pall lihtsalt veeres aeglaselt väravasse. Meie väravavaht oli Martin. Tahtsin palli tema kätte anda, aga pall läks enda väravasse. Vahepeal Martin lahkus väravast ja mõtlesin juba, kas pean ise sinna minema, aga siis tuli Martin tagasi. Pall läks auti ja oli küsimus, kas see puudutas viimasena mind või Tristanit.

*
Oli kuumalaine. Istusin värskes õhus ühe võõra vanapaariga samas lauas. Rääkisin, et araabia maades soovitatakse kuuma ilmaga jahutamiseks rohkem riideid selga panna. Mees vastas, et see ei jahuta; kui rohkem riideid selga panna, läheb veel palavamaks. Läksin tuppa ja seal oli jahedam. Rääkisin, et see vanapaar on kogu aeg õues ja ei tule selle peale, et võib vahepeal toas olla. Kui õues rohkem riideid selga panna, siis läheb muidugi palavamaks, aga kui tuppa riideid selga panema minna, siis läheb jahedamaks.

0 vastukaja: