Palusin muuta Copilotil üliõpilase silmade läbi antud unenäokirjeldust nii, et see oleks antud õpetaja silmade läbi. Lahendus oli järgmine:
"Oli ülikooli inglise keele tund ja ma jälgisin, kuidas tudengid kirjutasid esseesid. Seekord kasutasime esimest korda arvuteid, mis oli paljudele tudengitele uus kogemus. Nägin, kuidas üks tudeng, Sander, aitas oma pinginaabrit print screen’i kasutamisega. See näitas mulle, kuidas koostöö võib aidata õppijatel tehnoloogiliste väljakutsetega toime tulla.
Kui tudengid oma töid lõpetasid, märkasin ühte tudengit, kes näis olevat mures oma essee pikkuse pärast. Ta mõtles, kas üks täis lehekülg on piisav, võrreldes kahe suure leheküljega.
Märkasin, kuidas üks tudeng proovis tehisintellekti abil vigu parandada, kuid töö aeg sai otsa, enne kui ta kõike parandatud sai. See tekitas minus huvi, kuidas tehnoloogia võib aidata, kuid samas ka uusi probleeme tekitada. Mõistsin ka, et tudengid ei olnud kindlad, kas tehisintellekti kasutamine oli lubatud, mis pani mind mõtlema, et pean neile selgelt reeglid edastama.
See hetk andis mulle kui õpetajale palju mõtlemisainet, kuidas tehnoloogia integreerimine õppetöösse saab muuta meie õpetamisviise ja kuidas peame sellega kaasnevaid väljakutseid lahendama."
0 vastukaja:
Postita kommentaar