kolmapäev, mai 17, 2006

Gomulka

Nägin unes, et Gomulka tahtis oma riiki Euroopa Liitu viia. Liitumise pidi otsustama selle riigi parlament. Mõned saadikud olid vastu, aga sellepärast nad veel vastu hääletada ei julgenud. Suuremad vastased olid mõned kaupmehed, kes võtsid samas hoones, kus tegutses parlament, pantvange, et saaks pärast öelda, et parlamendi otsus on ebaseaduslik, sest see on tehtud pantvangikriisi ajal. Ütlesin Klausile, et seal ei ole ühtegi õiget inimest. Mulle nimelt ei meeldinud ei poolthääletajad ega pantvangivõtjad. Mul pidi tulema ülikoolis eksam. Enne seda mõtlesin läbi lehitseda kõik kodus olevad raamatud. Aga et nii ei oleks jäänud õppimise jaoks aega, siis otsustasin piirduda poola kirjandusega, mis oli seotud läheneva eksami teemaga. Ja gruusia kirjandusega, mis oli samuti eksami teemaga seotud ja oli riiulis kohe poola kirjannduse kõrval.

Teises tänases unenäos mängisin arvutimängu. Mängus olin lennanud kosmoselaevaga Kuule ja valmistusin lendama Maale tagasi. Kõigepealt tuli selleks kütust tankida. Ekraanilt oli näha, et paak, kuhu kütust pandi, hakkas lekkima. See tähendas, et ma arvatavasti ei jõuagi Maale tagasi. Tundsin ennast halvasti. Halva enesetunde tekitamiseks võeti aspiriini, siis sai koolist puududa. Ilma arstitõendita võis puududa kaks päeva. Ma ei mäletanud, kas ma olen puudunud kaks või kolm päeva. Võibolla esimene päev ei olnud puudumine, vaid koolivaheaeg. Ja mõlemal päeval, kui ma kindlalt puudusin, olin ma viimastes tundides ikkagi käinud. See tegi ka segasemaks, kui palju tõendit vaja on. Mõtlesin lasta emal kirjutada endale uutmoodi naljaka tõendi: "Simo puudus, sest maailmas on palju halba." Kirjutasin üles lause, mis Uku Masing selle kohta ütleb. Kirjutasin väga ümmarguse käekirjaga, mis oli Uku Masingu käekiri. See lause ütles, et enesetunne sõltub tahtest.

0 vastukaja: