esmaspäev, mai 08, 2006

Loomaaed

Nägin unes, et olin taluõuel ja arvasin, et olen seal üksi, kui äkki nägin enda ehamtuseks, kuidas sinna tulevad võõrad. See ei lasknud mul teha, mida olin kavatsenud. Seejärel hakkasin sealt ära minema. Seal oli kaks kummalise välimusega hästi pisikest poissi, kellest ühele ütlesin, et ma ajan teda teisega segi. Kõnetatu naeris selle peale ja kukkus kukla peale. Tahtsime minna linnasõiduks bussi peale, aga mõlemal pool teed oli juba buss ees ja sõitis ära. Kõndisin nende pisikeste poistega merre, aga meri ei läinud sügavaks, sest seda oli ainult autoteede laiuselt ja kujuliselt. Paistis, et kõikjal meres on hakkanud maismaa kerkima. Järgnevalt lugesin kodus ajalehest, et venelased olid ühes lahingus taganenud, mida nimetati nende esimeseks taganemiseks üldse. Mina teadsin, et nad on varem ka taganenud. Sellest taganemisest loodeti, et nüüd hakkab Vene impeerium lagunema. Mina mõtlesin, et peaasi, et inimesed oleksid targad. Siis olin loomaaias, mis asus ühes suures majas. Kuulsin, kuidas üks laps rääkis oma vanemaga, et see, et siin jääd ei ole, näitab, et siin ei ole jääkarusid. Olin selle loomaaia juba üks kord läbi käinud ja käisin nüüd teist korda sama teed. Ühes puuris oli loom nimega tühmukühmu. See oli üks aegalaste liigutustega suur tolmune ahv. Järgmises puuris olid loomad, kellest kartsin, et nad lõhuvad puuri ära ja tulevad siis inimestele kallale. Järgmises puuris olid suured kaslased, kellel oli seal nii kitsas, et ma ei saanud aru, kuidas neid ohutult toita saab. Jõudsin fuajeesse. Seal nägin kolme tavalist kassi ja kolme helesinist kassi, viimased olid nagu raamatus. Helesiniseid kasse hakkas väljast juurde tulema. Vaatasin aknast välja ja nägin, kuidas nad pikas reas saabusid. Taevast sadas helesinise värvi tilku. Teadsin, et need katavad lõpuks kogu planeedi.

0 vastukaja: