reede, veebruar 06, 2009

Tulemus paranes

Tänasel turniiril oli 14 osavõtjat ja 7 vooru. Võitis Särgava 5,5 punktiga. (Viigistas Seljodkini, Volperti ja Metsojaga.) 4,5 punkti kogusid Volpert ja Metsoja. Järgnes suurem hulk mängijaid 4 punktiga, nende hulgas mina. Tulemuse paranemisele võrreldes eelmise nädalaga aitas kaasa see, et eile tund aega treenisin. Kuna mõne nädala eest analüüsitavate variantide üles kirjutamine hajutas tähelepanu ja ei andnud turniiril nii head kohta, siis nüüd ma sellest loobusin.

Esimeses voorus mängisin Puisiga. Enne turniiri algust olin mänginud välku, alustasin esimest kiirpartiid samas tempos, panin viguri ette ja kaotasin. Teises voorus Viikmaa vastu arvestasin ajakontrolliga juba paremini. Sellest hoolimata kaotasin etturi. Aga vastane pani viguri puhtalt ette. Seejärel läks ta vankriga lööma teist etturit, aga vanker jäi äärele kinni ja läks varsti kaotsi. Ajapuudusest hoolimata jõudsin mati lauale panna. Kolmandas voorus mängisin Seljodkiniga. Vankrilõppmängus oli tal ettureid rohkem, aga aeg kukkumas, mistõttu leppisime viiki. Neljandas voorus mängisin Marjakuga. Teravas seisus panin lipu ette, aga vastane ei märganud seda kohe lüia, vaid puutus vale nuppu, nii et ette oleks jäänud tema lipp. Enne käigu sooritamist ta märkas seda, aga ma nõudsin puudutatud etturi löömist. Küsisin kohtunikult üle, et võib nõuda. Vastane hakkas paluma, et ma talle punkti annaks, muidu tal pole ühtegi. Nõustusin tegema viigi. Viiendas voorus mängisin Metsojaga. Jõudsin paremasse lõppmängu, aga ajapuuduses lasin selle viiki. Kuuendas voorus oli vastaseks Abram, kes paljude kuude järel jälle mängima tuli. Vahepeal sai ta enametturi, aga lõpuks jõudsime seisu, kus minul oli vanker ja temal kaks etturit, neist üks eelviimasel real. Enne kella kukkumist pakkus ta viiki, mille ma vastu võtsin. Seitsmendas voorus mängisin Tättega. Tekkis käikude kordamise koht, ma pakkusin viiki, aga vastane tahtis auhinda saada, lükkas pakkumise tagasi, loobus käikude kordamisest ja võitsin mina.

0 vastukaja: