esmaspäev, oktoober 19, 2009

Kehv korraldus

Varasematel kordadel on valimised toimunud koolimajas, seekord toimusid poes. Tegemist on hiigelsuure poega, kus ma tavaliselt ei käi ja kus olen varemgi ära eksinud. Kui koolimajas toimunud valimistel olid õigesse ruumi juhtivad nooled välja pandud, siis poes neid ei olnud. Ja valimiskohta ma ilma teed küsimata üles ei leidnud. Poodi viidi valimised vist osavõtu suurendamiseks. Aga kas on vaja selliste inimeste hääli, kes valivad ainult juhuslikult õigesse majja sattumise tõttu? Sel kellaajal kui mina hääletasin, ei olnud muid hääletajaid siiski eriti näha. Koolimajas olen rohkem näinud. Kirjutasin juba eurovalimiste puhul, et mind häiris kabiinidel eesriiete puudumine. Neid ei olnud taastatud ka seekord. Lisaks kirjutas kabiini pandud pastakas halvasti. Sellega kirjutatud numbrid tulid üsna loetamatud ja pidin need oma pastakaga üle tegema. Ütlesin seda ka kasti juures seisvale inimesele. Ta nõustus, et nende pastakad on jah vanad. Võibolla sellepärast Tartus tulemuste selgumine nii palju aega võttiski. Rohelised, keda ma valisin, jäid napilt 5 protsendi künnise taha. Kui asi ei muutu häälte ülelugemisega, nagu on varemgi juhtunud.

0 vastukaja: