pühapäev, veebruar 12, 2023

Korduskaitsmisele minemata jätmine

Ajaloolisti tuli kiri, et täna on teiste hulgas minu ülikooli lõputöö uus kaitsmine. Ma olin seda aastaid tagasi juba üks kord kaitsnud, aga oli selgunud, et ma ei saanud kraadi kätte, sest magistrieksam oli tegemata. Seetõttu kuulutati välja uus kaitsmine, täna oli viimane tähtaeg, mil see seaduse järgi lubatud oli. Vastasin kirjale, et tulenevalt lainete teooriast jätan kaitsmisele minemata. See tähendas, et algul olin olnud halb õpilane, seejärel hea üliõpilane, nüüd halb üliõpilane. Magistriõppe algul oli küll mainitud, et tuleb teha ka magistrieksam, aga hiljem polnud seda kordagi korratud, olin arvanud, et õppekava on muudetud. Mul ei olnud nüüd ka magistrieksam tehtud, sest juhendaja polnud minuga vahepeal sõnagi rääkinud. Oponendist oli kahju, kui tal oli tänaseks kõne ette valmistatud. See oli ka lainete teooriaga kooskõlas, et nüüd mul olid uued huvid, mind magistritöö teema enam ei huvitanud. Ja see, et igal teisel üritusel ma siiski käisin. Kuigi olin magistritöö korduskaitsmisele minemata jätnud, olin pärast seda ühele teisele üritusele läinud ja seal koha pealt sõna võtnud. Mõtlesin, et mul on koduleheküljel kirjas, mis kuupäeval ma edukalt magistritööd kaitsesin, ma ei hakka seda ära kustutama. Võibolla peaks selle alla juurde kirjutama, et hiljem kraad tühistati.

0 vastukaja: